Seattle Life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til Seattle! USA's mest spændingsfyldte by! Moden reagere kun her! Du kan arbejde i Elizabeth's modelbureau. Eller deltage i Miss Seattle konkurrencen hver Marts! Og en masse andet! Små rollinger kan gå i folkeskole eller gå på Seattles bedst
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Elizabeth
Grundregler I_vote_lcapGrundregler I_voting_barGrundregler I_vote_rcap 
Debby
Grundregler I_vote_lcapGrundregler I_voting_barGrundregler I_vote_rcap 
Seneste emner
» Grundregler
Grundregler EmptySøn Feb 06, 2011 8:47 pm af Elizabeth

» Emneregler
Grundregler EmptySøn Feb 06, 2011 7:29 pm af Debby

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 6, Tirs Nov 20, 2012 10:17 pm
Statistik
Der er i alt 5 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er sofieborg

Vores brugere har i alt skrevet 2 indlæg i 2 emner

 

 Grundregler

Go down 
ForfatterBesked
Elizabeth
Admin
Elizabeth


Antal indlæg : 1
Medlem siden : 06/02/11
Alder : 26
Bosted : Opvokset i Seattle. Ligesiden hun blev født og frem til de 34 år hun er nu.

Grundregler Empty
IndlægEmne: Grundregler   Grundregler EmptySøn Feb 06, 2011 8:47 pm

Reglerne er meget simple! Følg dem og intet vil ske dårligt for dig! ^^ Husk at følge dem: Eller du vil blive banned forevigt/advarsel ELLER banned i en bestemt tid.

1. Spøgelser & Vampyrer er kun udvalgt for meget få! Og det bliver ikke bedre af at du plager. Jeg skriver når jeg får brug for spøgelser eller vampyrer og hvor mange stillinger også videre er tilbage!
Der vil egentlig ikke ske noget hvis man plager, chancen for at blive en af tingene ville bare blive mindre!

2. Skældord må ikke bruges IRL, Altså udenfor spillet. Det er tilladt i ingame. Men der må ikke bruges ting som ''Fuck Dig, Dit fucking kælling''. Kun skældsord som Fuck det er nice eller Det var sgu godt!
Betrædelse af reglen kan blive banned for en bestemt tid hvis overdrevent meget i Out Game. Og overdrevent i Ingame kan følge til advarsel!

3. Berømtheder bliver valgt af enden mig eller Debby! Man skal være aktiv, og have et arbejde i høj rang. Du bliver skrevet til. Kort sagt: Du skal mindst have et job i høj rang, mindst 200 indlæg, og være rigtig aktiv! Adminerne bliver automatisk gradueret til berømte!
Der sker egentlig intet hvis man spørger, der vil bare blive valgt af enden mig eller Debby.

4. Modedesigner & Journalister bliver spurgt om de vil arbejde hos personen der ejer bureauet. Ellers vil modedesigner/journalister skrive en annonce i Gossip fordi de søger nye medarbejder.
Der vil hellere ikke ske noget. Man skriver en ansøgning når annoncen bliver trykt

5. Dit billede skal ikke være en tegnede eller animerede(Manga). Ellers vil din bruger slippe af emd en advarsel hvis dte ikke ændres inden for 3. dage!

- Mere Kommer

Tilbage til toppen Go down
https://seattle-life.danskforum.net
 
Grundregler
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Seattle Life :: Grundlæggende :: Regler-
Gå til: